Avatar billede dwj Nybegynder
14. november 2006 - 19:48 Der er 2 kommentarer

Maya texturing

Når jeg bruger en bevel på en kasse og vil sætte en texture på hvor jeg bruger en File node så bliver kassen bare gennemsigtig og vil ikke vise den texture smo jeg har lagt på hmmmmm hvorfor ??
Avatar billede fellix Nybegynder
03. april 2007 - 09:58 #1
Grunden til at din kasse bliver gennemsigtig er, at UV-mapping'en ikke længere passer når du bruger Bevel.

Har du prøvet at ligge en ny "mapping" på? I Maya 7 kan du gøre det under Polygon UV's -> ... Mapping.

I ældre versionerne mener jeg det ligger under Edit Polygons, hvis det er en nyere version skulle det ikke undre mig at det lå under Polygon UV's også.
Avatar billede dwj Nybegynder
03. april 2007 - 10:22 #2
hejsa smid et svar så får du point ;)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester