Avatar billede hollaenderen Nybegynder
14. november 2006 - 16:53 Der er 2 kommentarer

Min Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0 kan ikke scroole

Da jeg satte min Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0 til min pc virkede "scrooleren" fint, men så installerede driveren til den og så gad den ikke mere. Så jeg slettede driveren og så virkede den igen. Dagen efter startede jeg pc'en op og så havde jeg det samme problem, selvom jeg ikke installerede nogen driver... (Den kan ikke scroole i nogen programmer)

Nogen der kan hjælpe
Avatar billede cyberspace Nybegynder
15. november 2006 - 09:16 #1
har du været inde i kontrolpanelet under punktet mus. Prøv der at checke, om du kan ændre taster så du kan få den til at scrolle
Avatar billede hollaenderen Nybegynder
15. november 2006 - 17:31 #2
hmm.. nej det ændrer ikke noget