Avatar billede anold Nybegynder
21. maj 2001 - 11:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

To skærme til delphi 4

kan man bruge 2 skærme til D4 F.eks den ene til til debug og den anden til programmet(??
Hvis man kan, hvilken indstillinger er der så der skal gøres for at det virker ??
anold
Avatar billede sjensen Nybegynder
21. maj 2001 - 11:38 #1
Jeg tror ikke du kan have 2 skærme forbundet til en pc og så have 2 forskellige processer kørende på hver sin skærm.

Men du kan bruge D4\'s indbyggede debugger via netværket fra en anden pc, og alligevel checke programmet der kører på den ene pc.
Avatar billede chump Nybegynder
24. maj 2001 - 01:17 #2
Hvis du har win2000 kan du godt køre med 2 skærme hvilket giver dig dobbelt skrivebordsplads...
Avatar billede parazite Nybegynder
24. maj 2001 - 01:24 #3
Du kan såmænd også køre med 2 - eller flere... faktisk op til 9 - skærme i Win98.

- Parazite, der indtil videre kører med 3. :)