Avatar billede bigfoot Nybegynder
14. november 2006 - 15:04 Der er 1 løsning

Endnu et Numlock problem i XP

Jeg har læst en hel del omkring aktivering og deaktivering af numlock i windows XP ved hjælp af diverse REG-settings

Jeg har sat InitialKeyboardIndicators til 2, de steder hvor det skal gøres, og det virker sådan set også så de brugere jeg har, selv kan bestemme om numlock skal være on eller off når de logger på. MEN.. nu er mit problem det at den kun husker den foregående indstilling når brugere ER logget på. Jeg har en del mobile brugere som gerne vil have slået numlock fra ved logon, da de bruger bærbare og det er lidt bøvlet at slå numlock fra hver gang de skal logge på.

Så mit spørgsmål er, kan man på en eller anden måde gøre så den husker hvordan din indstilling er INDEN man er logget på ?

Eller er der ikke andet for end at jeg må dele mine brugere op i hhv mobile og stationære brugere, og så lave 2 reg-keys ?

Mvh
Tim
Avatar billede bigfoot Nybegynder
08. februar 2007 - 12:04 #1
Fandt aldrig en løsning