Avatar billede haand Nybegynder
14. november 2006 - 14:56 Der er 1 kommentar

wireless notebook adapter

Jeg har for nylig været på ferie i canada, og i den forbindelse købt en D-link wireless adapter. til min bærbar pc.
Det var ikke noget problem at installere den, men desværre sker der det, at jeg HELE tiden bliver logget af/på !! den mister simpelthen forbindelsen konstant :(
Jeg har forsøgt at kontakte D-link DK, og snakket med en supporter der, men fik den oplysning, at den model jeg har købt, IKKE forhandles i europa, og at de kun tager de modeller hjem, som er "tilpasset" europa !!!!!! så hvis jeg skal have noget support, skal jeg henvende mig til D-link i Canada .
Nu er mit skriftlige engelsk ikke det bedste, og da slet ikke når vi snakker teknisk engelsk :(  så det jeg gerne vil have svar på, er : kan det være fordi, at den software der er i den model jeg har købt, simpelthen ikke funker sammen med det vi nu engang bruger her i europa ? og kan man i såfald ændre den software der er i den til noget brugbart ????
Vil lige oplyse, at min søn købte en bærbar derovre, med indbygget wireless, og DEN er der ikke noget problem med, den kører perfekt ( vi deler samme internet-opkobling ) så det er åbentbart ikke et router-opkoblings-problem !!!
Avatar billede haand Nybegynder
14. november 2006 - 14:58 #1
ups må hellere lige sige, at det er en D-link model WNA-1330 jeg har købt