Avatar billede arkivaren Nybegynder
14. november 2006 - 12:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Aktiv højtalersæt til HP G3000EA bærbar

Mit barnebarn har fået en notebook HP G3000EA. Den har ikke den grønne audioudgang; men kun udgang til headsæt. Er det muligt på nogen måde at tilslutte højtalerne til HP'en, evt. til headsætydg., og havd skal jeg bruge??
Avatar billede timmeren Nybegynder
14. november 2006 - 13:33 #1
ja er rimelig sikker på du bare kan stikke det i headsæt udgangen, og det er et jack stik hvis jeg husker rigtigt, hvis din højtaler ikke kører med jack stik, kan du købe en adapter til det
Avatar billede arkivaren Nybegynder
14. november 2006 - 14:27 #2
Jeg kører hen til hende nu og prøver.
Avatar billede arkivaren Nybegynder
14. november 2006 - 17:47 #3
Timmeren, du havde ret. Jeg havde egentlig prøvet; men du gav mig mod til at give stikket det sidste hårde tryk. Det gik bare rigtig stramt. Send lige et svar.
Avatar billede timmeren Nybegynder
14. november 2006 - 17:52 #4
puha, det jeg da glad for jeg havde så :D .... håber hun er glad