Avatar billede Nybegynder
14. november 2006 - 07:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hurtigere opstart af windows xp

Jeg her hørt at der findes en menu hvor man kan stoppe alle windows xp driver søgninger og at den blandt andet søger på Norton antivirus. det er der jo ikke noget behov for.
Hvordan gør man det? "hvor gør man det?"
Avatar billede well_r Nybegynder
14. november 2006 - 08:34 #1
http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/systeminformationutilities.mspx

under programmet Autoruns... måske kan det hjælpe dig med hvilke ting der køres?
Avatar billede hcma Novice
14. november 2006 - 11:44 #2
er det dette du søger ?
start -> kør -> skriv  msconfig
14. november 2006 - 12:01 #3
Generelt: Brug DVALE funktionen - guide herfra:
http://www.eu-energystar.org/da/da_024.htm#win2kxp
... et kort tryk på [Power] og PC'en lukker med (i DVALE) på ~30 sek. og SLUKKER
helt.
Samme ved PowerON - er på plads igen på 30-40 sekunder INCL alt hvad du evt. havde igang da du sidst gik i DVALE. Om det så er sikkerhedsprogramer, mail, internet, word, ... eller for den sags skyld visse spil !!! Flere personer burde bruge dette trix !!! og spare en masse tid ...
Avatar billede Henry Novice
14. november 2006 - 14:20 #4
Avatar billede Nybegynder
15. november 2006 - 09:58 #5
mange takker nu er den blevet hurtigere
Avatar billede hcma Novice
15. november 2006 - 12:37 #6
og hvem skal så lægge svar?  (et svar = løsning på problemet)
Avatar billede Henry Novice
03. oktober 2010 - 12:39 #7
det er dejligt ment bare at tildele point til en selv ???