Avatar billede finesmecker Nybegynder
12. november 2006 - 17:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærm vender vandret

Hejsa - min nabo har leget med computeren og nu vender skærmbilledet vandret - nogle der har en løsning på dette problem
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
13. november 2006 - 04:18 #1
Hvis skærmbillede vender vandret er alt vel som det skal være.. :-) Jeg går ud fra du mener lodret?

Du skal højst sandsynligt ind i grafikkortets indstilligner og ændre det tilbage. Hvis du kører winxp (du skriver ikke hvad du kører) højreklikker du på skrivebordet, vælger fanebladet Indstillinger, trykker på knappen Avanceret. Herefter kommer menuen for dit grafikkort, som er forskellig alt efter grafikkort. På mit ATI er det er faneblad der hedder Rotation, og her kan man ændre det igen. Det er ikke sikkert at dit hedder det samme, men prøv at se om du kan finde det.

Mvh

Martin
Avatar billede gratis Nybegynder
13. november 2006 - 04:48 #2
prøv tasterne, Ctrl +Alt +Pil
Avatar billede finesmecker Nybegynder
14. november 2006 - 16:24 #3
takker