Avatar billede getvolume Nybegynder
11. november 2006 - 14:05 Der er 6 kommentarer

programmør søges som 3 partner i lille team med websites

Hej.

Vi er 2 fyre som er igang med flere fede net-sites i underholdnings-genren.
Vi har indtil nu altid betalt os fra vores arbejde - vi har fundet ud af at, både økonomiske, tid, arbejdsmæssigt så vil det være en bonus at vi fik en programmør ind i vores lille team.

Den fremtidige partner vil selvfølgelig være en lige 1/3 partner.

Vores sites køre generelt i PHP, en enkelt ASP som nok bare skal holdes ved lige og tweakes i fremtiden.

Den vi søger skal kunne programmere grundigt, sikkert og har en del erfaring på bagen.
Jobbet er IKKE fuldtid - så behold dit job eller studie ;)  tænk det mere som en fed hobby ved siden af.

vores "løse" krav til Dig:

PHP
ASP(ikke krav)
databaser
slice PSD filer, evt måske en lille ørn til Photoshop
Skal kunne tænke selv og være kreativ!
CMS skal enten laves fra bund eller et opensource skal videreudvikles til vores ønsker.

Vi vil meget gerne se tidligere ref. af jobs i har enten været med til at, lave eller har programmeret selv.

Vil afslutte med at, sige vi er temmelig seriøse og du skal også tage dette seriøst og have en interesse i at udvikel nye sites også.

Hvis du skulle have en allround god SEO viden, vil vi også være positive.

Vi glæder os meget til at høre fra flere.

Alle vil selvfølgelig få svar og dialog igang så vi kan få fundet den rette.

Glæder os til at høre fra jer.

Skriv venligst en e-mail adresse så vi kan kontakte jer.

Mvh
"os"

//////////////////////////////////////////////

"lidt info om os"
1.mand : 31 år - fuldtids job v/ siden af.
2.mand : 22 år - -||-

//////////////////////////////////////////////
Avatar billede cpufan Juniormester
11. november 2006 - 15:05 #1
info [a} icode.dk

dog ikke php, men en ørn i asp, mysql, flash, photoshop, illustrator og lidt .net (C#)
Avatar billede getvolume Nybegynder
11. november 2006 - 15:37 #2
cpufan - mail sendt
Avatar billede getvolume Nybegynder
11. november 2006 - 16:15 #3
Vil lige sige at, løn er et vidt begreb. Vi regner ikke med at tjene noget til os selv det første stykke tid da alt vil gå til markedsføring med jævne mellemrum.
Avatar billede getvolume Nybegynder
18. november 2006 - 12:52 #4
Vi leder stadig. Kan dog sige lidt mere uden at røbe noget.. Vi har feks en medlemsdatabase på over 50,000 personer som er opt-in i gennem tiden og kan trække traffik fra anden side også, som har på en god dag 4500 unikke.

Håber at høre fra en interesseret.
Avatar billede bjarkekr Nybegynder
04. december 2006 - 12:43 #5
Hvis i er interreserede i et samarbejde kan du kontakte mig på
bk[add]onesolution.dk

Se mere på onesolution.dk
Avatar billede getvolume Nybegynder
04. december 2006 - 15:19 #6
mail sent