Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
10. november 2006 - 23:48 Der er 1 løsning

Print med Belkin Printer Server.

Jeg har lige købt en Belkin Printer Server (F1UP0001) og har fundet ud af den umiddelbart ikke understøttes af Mac OS X :-(

Jeg har Googlet en del og fundet nogle som har fået det til, at fungere ved at sætte den op med en alm. IP-protokol.
Jeg kan ikke få noget som helst til, at fungerer med den ud over min Windows PC som den fungerer fint med.

Nogen idéer?
Jeg vil gerne oprette den som LPR printing, men kan kun tilføje LPD protokollen eller alm. IP og intet af det fungerer.
Jeg har IP osv. på printeren (som jeg kan finde gennem Windows). Så nogen hjælp?

Evt. også hvis man kan sætte Mac OS X til at benytte FTP printing?
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
05. december 2006 - 11:18 #1
Lukker :-(