Avatar billede brian_steel Nybegynder
10. november 2006 - 20:56 Der er 3 kommentarer

ASP galleri /community

Hey. Jeg skal bruge lidt hjælp til at lave et lille community i ASP & sql. Kort fortalt vil jeg gerne havde en side hvor man opretter en bruger, med navn & nummer og andre oplysninger og så et billede ikke mindst, derefter skal jeg gerne havde en side hvor jeg kan vise de forskællige brugere hver for sig, med deres oplysninger og billeder ??? kan nogen hjælpe har ledt og ledt
Avatar billede oleoldhoj Nybegynder
10. november 2006 - 21:47 #1
Jeg kan hjælpe dig i php :D ... kender ikke meget til asp
Avatar billede oleoldhoj Nybegynder
10. november 2006 - 21:48 #2
Skriv evt. til mig galleriet@diot.dk
Avatar billede steen_hansen Forsker
11. november 2006 - 20:35 #3
Det kræver nogle sider:

1. Rediger/Opret-profil-side med en formular til upload af billede.
2. Brugernes profiler skal trækkes ud på en side, hvor hver profil er et link.
3. Dette link skal henvise til en side, hvor den enkelte brugers data står - med billede, selvfølgelig.

Jeg ved div. upload-komponenter tildeler hvert billede et unikt ID, som man kæder til profileID. Men hvordan det foregår i praksis, aner jeg ikke. Kigger med.

Hvis I finder løsningen via mails, håber jeg I poster svaret her. Jeg kunne også godt tænke mig at se en løsning.