Avatar billede jlj Nybegynder
04. maj 1999 - 00:00 Der er 5 kommentarer

Noter i Outlook

Hvordan får man noter i Outlook til at blive på skærmen, mens man arbejder? Også selv om man ikke bliver i Outlook, men går over i f.eks. Word?
Avatar billede des Nybegynder
04. maj 1999 - 10:54 #1
Du kan trække dine noter ud på skriveboret. Så kan du lukke Outlook, og stadigt have dine noter synlige.

DES.
Avatar billede hanne Nybegynder
04. maj 1999 - 14:02 #2
Noter i Outlook!
Hvad er det?
Hos mig er der e-mail og eller vedhæftet filer.
I oversigten/index optræder ordet ikke.
Forklaring udbedes.

Tak
Hanne VF
Avatar billede riejensen Nybegynder
04. maj 1999 - 16:51 #3
I office97 pakken har Outlook flere funktioner, bl.a. Noter, som er ligesom de gule 'klister-sedler' man kan sætte alle steder. Outlook har bl.a. også en kalender, opgavestyring/funktion samt journaloptegnelser...
MVH
Avatar billede jlj Nybegynder
31. maj 1999 - 13:31 #4
Selv om jeg trækker noterne ud på skrivebordet, er de ikke synlige, når jeg arbejder i f.eks. Word.
Jeg vil gerne have en slags "Altid øverst"-funktion.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. februar 2002 - 09:37 #5
LUK SPØRGSMÅLET!!! DET ER ÆLDGAMMELT!!!!!!