Avatar billede peter_svendsen Nybegynder
10. november 2006 - 12:23 Der er 1 løsning

Form designer fejler efter opgradering fra VS 2003 til 2005

Jeg har lige forsøgt at opgradere mit VS 2003 projekt til 2005.

Problemet er at det grafiske ikke vil vises i form designeren længere.

Jeg har researchet og testet noget og det er tydeligt at det er mine oversættelser der giver problemerne.

Er der nogen der har erfaring med dette problem eller har et bud på hvad der kan gøres for at løse det?
Avatar billede peter_svendsen Nybegynder
13. november 2006 - 10:19 #1
Det er lykkedes mig at løse problemet. Jeg kan lige tilføje en forklaring hvis andre skulle løbe ind i problemet.

Hvis der er 'fejl' i en enkelt af dine .resx filer er der ingen af dine forms der vil åbne. Find den smadrede fil ved at flytte nogle af filerne til en midlertidig mappe indtil den/de dårlige filer er fundet.

Det der fik en .resx fil til at give problemer efter opgraderingen var i mit tilfælde et enkelt felt hvor oversættelsen ikke var udfyldt. Jeg har også læst at et '&' i et feltnavn eller en for lang path kan give problemer.