Avatar billede mr-xmas Nybegynder
09. november 2006 - 22:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Drop menu problemer

Hejsa

Jeg skal have sat en drop menu ind i min kode og har prøvet med nogle jeg har fundet her inde på siden men kan ikke få koden plaseret ordenligt så det ikke virker.
Den skal gøre så når man køre musen over køre den ned og der står så forskellige punkter :)

der skal være en i hver af de her menuer

  <tr>
    <td width="154" height="30" valign="middle"><div align="center">Generelt</div></td>
  <td colspan="2" valign="top"><!--DWLayoutEmptyCell-->&nbsp;</td>
  <td colspan="2" valign="middle"><div align="center">Nissernes hule </div></td>
  <td width="35" valign="top"><!--DWLayoutEmptyCell-->&nbsp;</td>
  <td width="147" valign="middle"><div align="center">Jule ting </div></td>
  <td width="36" valign="top"><!--DWLayoutEmptyCell-->&nbsp;</td>
  <td colspan="2" valign="middle"><div align="center">Julekalender</div></td>
  <td colspan="2" valign="top"><!--DWLayoutEmptyCell-->&nbsp;</td>
  <td width="148" valign="middle"><div align="center">G&aelig;stebog</div></td>
  </tr>
Avatar billede mcardle Nybegynder
11. november 2006 - 05:43 #1
Der er jo ikke noget javascript i koden der. En anden ting er, at jeg synes du skulle lave den med <div>-tags i stedet for en tabel.
Avatar billede mr-xmas Nybegynder
12. november 2006 - 11:41 #2
okay :)
men jeg har lavet det :p