Avatar billede annebirgitte Nybegynder
09. november 2006 - 21:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

makro virker ikke

Jeg har oprettet en dokumentskabelon i Word med en tabel med nogle formularfelter i.
Sikkerhedsniveauet er sat til lav.
Så har jeg lavet en makro med genvejstaster, som indsætter en ny række i tabellen forneden - ved at bruge TAB-tasten i den sidste celle. Og låst skabelonen.
Når jeg så åbner et dokument, udfylder felterne og lander i den sidste celle, så virker makroen ikke.

Hjælp please.
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
10. november 2006 - 15:18 #1
Hvordan er makroen tilsluttet den sidste celle?
Bliver makroen slet ikke aktiveret?
Prøv evt. at beskrive dim metode i flere detailjer...
10. november 2006 - 15:20 #2
Makroen skal starte med at slå beskyttelsen fra -udføre det nuværende - og herefter slå beskyttelsen til igen.

Du kan ikke indsætte ny række i en tabel i et beskyttet dokument, hvis du kun tillader udfyldelse af formularfelter.
10. november 2006 - 15:22 #3
jhe-ting>> Dine kommentarer kan du læse svarene på i spørgsmålet!
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
24. november 2006 - 20:55 #4
annebirgitte >> Fandt du en løsning?
Avatar billede annebirgitte Nybegynder
05. februar 2008 - 22:24 #5
nej, det duede ikke