Avatar billede bartz Praktikant
09. november 2006 - 13:37 Der er 1 kommentar

T-Shirt designs

Hejsa :)

Mig og en kammerat er i gang med en "start af egen virksomhed" projekt på Handelshøjskolen, som omhandler t-shirts. Lige nu er vi i en udviklingsfase/skrive fase og har brug for 2-3 logoer, som skal printes på nogen t-shirts fra en levenrandør vi har kontakt med, som så skal bruges til at give læreren en idee om hvordan t-shirtsene kommer til at se ud.

Derfor har vi brug for en grafisk designer som har en sans for t-shirt concept designs. Hvis du har lyst til at vise os hvad du kan og evt. vil gerne samarbejde med os i fremtiden, så kan jeg kontaktes på msn hh_bartz (a) hotmail.com.
Hvis vi vælger at køre projektet til en realitet, så vil du selvfølgeligt blive lønnet for dine designs.

MVH Semir Tesnjak
Avatar billede cia26 Nybegynder
22. november 2006 - 10:10 #1
Hej... I skulle kontakte min kammerat på http://www.andredall.dk og se hans designs af forskellige t-shirts.. Jeg er sikker på at han er med på projektet