Avatar billede dtpbureauet Nybegynder
20. maj 2001 - 21:04 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp MIG!!!!!!

Jeg er ved at lave et spørgeskema!
Jeg har lavet det så man SKAL udfylde navn, adresse osv, ellers popper den op med et vindue at man ikke har gjort det! Så har jeg lavet et spørgsmål som jeg også VIL have man svarer på, kan jeg få den til at poppe op med et vindue og sige at man ikke har besvaret spørgsmålet nr. 1? (Jeg har markeret spørgsmålet med rødt! Haster! http://www.troelsandersen.dk/bestilll.html
Avatar billede senior54 Novice
20. maj 2001 - 21:15 #1
Jeg har lige set din side. Lige en bemærkning:Jeg vil anbefale dig at skrive enten i De form eller i du form, det andet ser ikke så godt ud :-)
Avatar billede dtpbureauet Nybegynder
20. maj 2001 - 21:17 #2
Siden er bare en test!!!
Det er ikke de spørgsmål der skal stå der! Er der INGEN der kan hjælpe mig?
Avatar billede proboss Nybegynder
20. maj 2001 - 21:25 #3
Det kan gøre med et Javascript men ikke for 60
points der skal nogle flere på
Avatar billede dtpbureauet Nybegynder
20. maj 2001 - 21:28 #4
Kan det ikke laves i FrontPage? Det er fordi jeg skal lave et spørgeskema med ca. 100 spørgsmål? Men hvis du kan lave et script som jeg kan kopiere og bruge ved hvert spørgsmål kunne det være fedt. Hvad vil det koste mig?
Avatar billede proboss Nybegynder
20. maj 2001 - 21:33 #5
100 spørgsmål er meget det ved jeg ikke om jeg vil lave
måske jeg kan finde et link til dig det er nok bedere.
Avatar billede dtpbureauet Nybegynder
20. maj 2001 - 21:35 #6
Kan man ikke bare kopiere scriptet til hvert spørgsmål?
Avatar billede proboss Nybegynder
20. maj 2001 - 21:44 #7
nope det skal difineres til hvert enkelt spørgsmål beskeden du skal give brugeren er jo heller ikke den samme hele tiden
Avatar billede njhvidberg Nybegynder
22. maj 2001 - 21:04 #8
Det er uhyre nemt at lave i FP. Du laver bare alle felter i en form, sætter verificering på og tester 1. gang.
Derefter lukker du filen, højreklikker  og vælger \"Åbn med\" f.eks. notepad. Du kan nu se alle javascript koder til verificeringen og andre kode ting. Nu kan du finjustere koden.
Tricket er nu at undgå at FP \"restorer\" sin kode, det gør du ved at fjerne alt der hedder noget med \"<!--webbot BOT=...\"
Gem filen med et andet navn og test. Har du gjort det rigtigt virker det første gang.
Avatar billede dtpbureauet Nybegynder
22. maj 2001 - 22:30 #9
Tak for hjælpen njhvidberg det virkede sgu nok lidt heldigt for mig første gang
Avatar billede dtpbureauet Nybegynder
22. maj 2001 - 22:32 #10
Hvordan giver jeg dig dine point njhvidberg?
Avatar billede dtpbureauet Nybegynder
22. maj 2001 - 22:34 #11
Fuck jeg har vist givet mig selv dem, BIG MISTAKE! Kan jeg overføre dem til dig på en eller anden måde?
Avatar billede njhvidberg Nybegynder
22. maj 2001 - 22:48 #12
Jeg har prøvet at søge efter hvordan man gør. Det er lige før jeg skal oprette et spørgsmål på det. :-)