Avatar billede kristiankogut Nybegynder
08. november 2006 - 19:46 Der er 1 løsning

Knap opretter word dokument med flere gruperinger af celler

Jeg har brug for at overføre fra excel, t2-y4 og t7-y9 og så vidre til et worddokument. Resultatet i worddokumentet skal være de to områder i excel kopiret og så skal der være en givet standart tekst "udfyldhandlingsplan her for overstående resultat" mellem dem.

Alt dette skal ske ved tryk på knappen "generer worddokument"

jeg fandt et spørgsmål på exp.dk som måske kan hjælpe dig lidt på vej.

http://www.eksperten.dk/spm/520075

hvis det er et spørgsmål omkring points kan vi lige snakke tilbage
Avatar billede kristiankogut Nybegynder
06. juni 2010 - 13:04 #1
Lukket.. se andre spørgsmål fra mig