Avatar billede kigan Nybegynder
08. november 2006 - 17:00 Der er 3 kommentarer

Scrit til at lave betalings side.

Hej med jer.

Jeg ville høre om der er nogle der ved hvorman kan få fat i et scrit til at lave en betalings side som man kender der fra div. side med porno?

Håber at høre fra jer.

Mvh
Kevin
Avatar billede dadane Novice
08. november 2006 - 17:44 #1
Well, - nu ser jeg så ikke de sider, - men hvis det er et som kræver brug af dankort (eller visa eller master eller...) så skal du jo have en betalingsgateway et sted, - og jeg er sikker på at de er behjælpelige med scripts også.

Vær opmærksom på at det koster lidt og at du skal have en indløsningsaftale.

Hvis jeg har forstået spørgsmålet rigtigt bliver det næste du skal kigge efter sikkert en betalingsgateway, - så kig her: http://www.google.dk/search?hl=da&q=betalingsgateway&meta=

Hvis ikke så uddyb
Avatar billede kigan Nybegynder
08. november 2006 - 18:15 #2
Det jeg er ude efter er selve siden om der findes et Scrit til sådan en?

Kevin
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. november 2006 - 20:17 #3
Det er IKKE noget du laver selv.

Betænk hvor fristende det er for en snyder at hacke sig ind på din server og omdirigere indbetalingerne så de går til hans konto istedet for din.

Den eneste måde at undgå det er at bruge de betalingsgateways dadane snakker om. De har secure servere og signeret kode netop for at kunne udelukke snyd.