Avatar billede sazon Nybegynder
08. november 2006 - 11:58 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

.NET uddannelser

Hej eksperter

Kan i fortælle mig hvor i landet man kan blive uddannet til ASP .NET programmør? I må MEGET gerne sende links med :)
Avatar billede sneakraid Nybegynder
08. november 2006 - 12:19 #1
Jeg går selv på Web-Integrator uddannelsen, den er dog forholdsvis kort og kræver ingen læreplads/praktikplads, men den er god til at komme i gang med ASP.NET C# :)
Avatar billede sneakraid Nybegynder
08. november 2006 - 12:19 #2
Avatar billede sneakraid Nybegynder
08. november 2006 - 12:20 #3
"Hele uddannelsen tilbydes på skoler i: Grenå, Odense, Roskilde, Viborg og Ålborg." :)
Avatar billede arne_v Ekspert
08. november 2006 - 12:57 #4
Leder du efter et forslag til uddannelse som programmør ?

Eller er du uddannet programmør og vil lære ASP.NET ?
Avatar billede dantjle Nybegynder
08. november 2006 - 13:07 #5
arne V må jeg ik få din E-mail . Fordi har er stort problem og håbede du kunne hjælpe mig , det lyder nemlig som om du har styr på computer :)
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2006 - 16:01 #6
Hejsa sazoon,
jeg går p.t på datamatiker uddannelsen (eavest.dk) - Her uddanner vi jo os bl.a i programmering, og på vores nuværende semester kører vi med asp.net og har bl.a. mulighed for at tage .net certifikater i forlængelse hermed fra næste år ...
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. november 2006 - 16:39 #7
Du kan også tage kurser på Teknologisk Institut (og certificeringer for den sags skyld):
http://www.teknologisk.dk/kurser/8504?category_id=34
Mvh
Avatar billede sazon Nybegynder
08. november 2006 - 20:27 #8
Super tak skal i ha' - mangler blot en fuldtids ansat ASP .NET / C# programmør til min arbejds plads i Viborg.

Men tak, nu ved jeg hvor jeg kan søge henne - hvis i kender nogen der bor i viborg område og har lyst til at arbejde for en fed koncern så skriv til mig på kadATdkbn.dk
Avatar billede ircnoob Nybegynder
08. november 2006 - 21:43 #9
Nåå jamen vil jeg da sige videre, vil der sikkert være interesserede til :)
Avatar billede sazon Nybegynder
09. november 2006 - 00:06 #10
super tak, hvis du kender nogen må de meget gerne skrive direkte til mig - så skal jeg nok sørge for de ryger direkte til den rigtige person, og nok til samtale :)
Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
13. november 2006 - 12:19 #11
Datalog eller Software Ingeniør er nok eller ikke helt dumt, vi har nemlig også et semester med ASP.NET. Hvis vi ønsker det
Avatar billede sazon Nybegynder
20. november 2006 - 09:57 #12
Tusind tak :)

Sneakraid, Arne v; Benni B, snepnet & Alex, svare i ikke, så kan i dele points?

Hvis i kender nogen der er interesseret så kan i se vores opstilling herunder:

danmarkbynight.dk / dkbn.dk søges ASP .NET / C# udviklere

DKBN ApS, København

Hvis du har den relevante erfaring, eller er nyuddannet datamatiker/datalog med flotte karakterer, så er det dig vi søger.

Du har erfaring med ASP. NET / C#, MS SQL server, HTML/CSS. Herudover er du et naturtalent indenfor trafik tunge websites og er ikke bange for at blive en time ekstra, hvis det brænder på. (der kan til tider forekomme aften, nat og weekendarbejde, når deadlines skal nåes)

Du vil indgå som en vigtig del af vort udviklerteam, der pt. kun tæller to mand. Du vil således hurtigt begynde at arbejde selvstændigt med dine arbejdeopgaver, hvor det forventes, at du er selvtænkende og bidrager med intelligente input til at skabe de bedst mulige tekniske løsninger til Danmarks største community for natteliv. Vi ønsker engagerede medarbejder, der brænder for det de laver og ønsker at udvikle sig hele tiden. Og vi belønner altid dem der engagerer sig udover det sædvanlige. Du vil indgå i et ungt team af sympastiske engagerede mennesker, hvor de øvrige 8 medarbejdere i virksomheden er 20-30 år.

Vi har pt. +120.000 unikke besøgende pr. md. i alderen 16-24 år, og hvis du har lyst til at være med til at give dem det lækreste community i verden, så send din ansøgning og dit CV til info@dkbn.dk

Arbejdssted er på vores kontor i København på Holmen lige v/ Operaen med udsigt over vandet - eller hos Freeway i Viborg.

Ansættelse fuld tid pr. 1. december eller 1. januar. Løn efter kvalifikationer.

Hvis du vil læse mere om Freeway eller DKBN - se da på www.freeway.dk eller www.dkbn.dk
Avatar billede sneakraid Nybegynder
20. november 2006 - 10:15 #13
Jamen så kommer der da lige et svar fra mig her :)
Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
20. november 2006 - 12:10 #14
Jeg behøves ingen point...
Avatar billede snepnet Nybegynder
20. november 2006 - 12:45 #15
Også et herfra :o)
Mvh
Avatar billede arne_v Ekspert
20. november 2006 - 13:22 #16
jeg passer her
Avatar billede sazon Nybegynder
27. december 2006 - 22:48 #17
tak til alle :)