Avatar billede jachr72 Nybegynder
08. november 2006 - 10:53 Der er 3 kommentarer

www.model-fotos.dk

Hvad synes I?
Det er kæresten og min hjemmeside med model fotos.
Avatar billede jachr72 Nybegynder
08. november 2006 - 11:17 #1
Avatar billede jowii Nybegynder
08. november 2006 - 15:09 #2
Kan forstå på siden, at det er et slags firma i har. Fotograf-firma? Hvis det er for andre kunder, ville jeg lave det hele mere overskueligt. Siden består af flere "boxe" som står forskellige steder på siden. Mit råd er, at rykke dem sammen til en side - for overskuelighedens skyld. Det er ikke svært at finde hvad man leder efter, men det virker som om, at tingene er smidt ind på siden.

Jeg ville ud over ovenstående, slette de to billeder ved siden af velkomstteksten/logoet og gøre logoet mere tydeligt.

Jeg gætter på at tallene i de to øverste hjørne er jeres fødselsår? Hvorfor skal de placeres der? Tror der er mange der ikke kan forstår hvad de to tal gør godt for? Skal de være der, ville jeg lave det på en sådan måde, at folk uden at læse på siden, kan forstå hvad de gør godt for.

Det er ikke en særlig tydelig tekst der er over billedet på forsiden.

Et link til gæstebog og kontakt er bedre end link-billeder, efter min mening.

Skal man bruge Macromedia Flash for at se billederne? Tror mange vil smutte inden, fordi de ikke gider downloade det.

Gør teksten mere læservenlig, så den er lettere overskuelig og ikke står i en klump på siden "advarsel".

Jeg ville rette fejlene på siden. Html og CSS fejlene. Kig her:
http://validator.w3.org/
http://jigsaw.w3.org/css-validator/

Alt i alt:
Jeg vil foretrækker jer at samle jeres layout, det vil ændre på de mørke farver. Ellers en fin side, dejligt at se i har "sitemap" på en sådan side. Flot gæstebog!

De fleste fejl, er småfejl, som hurtigt kan rettes. Noget i ikke forstår, så spørg endelig. Jeg synes i skal rette fejlene, så i stadig selv kan lide det, og så kan i komme med et oplæg igen.

Mvh. Jowii
Avatar billede jowii Nybegynder
08. november 2006 - 15:11 #3
Har svært ved at se om i også selv tager billeder. Kan se at i er modeller, men kan ikke ud fra teksten skimte, om i også er fotografer?