Avatar billede conrad Nybegynder
20. maj 2001 - 20:24 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

overføring af adresser fra NS6 til IE

Er det muligt at overføre sine adresser fra NS6 til IE, og i så fald hvordan?
Avatar billede borgen Nybegynder
20. maj 2001 - 20:34 #1
Jeg mener ikke det er muligt, da IE og NS slet ikke liger hinanden på nogle måder! Jeg har selv døjet med det problem!
Avatar billede sukos Juniormester
23. maj 2001 - 20:03 #2
adresser == mailadresser?
adresser == bookmarks?

Det kan sagtens lade sig gøre!

mail: start ns6 mail, vælg file og \"importer\"

bookmarks: start ns6, vælg bookmarks --> manage bookmarks --> file -->import

Sidste gør ns6 under instalaltion, så det er jo nok ikke det spm drejer sig om.
Avatar billede sukos Juniormester
23. maj 2001 - 20:03 #3
Hov, øjeblik!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede sukos Juniormester
23. maj 2001 - 20:08 #4
Ha, det kan man sgu da vist ikke nej!
Men du kan jo sende dem til dig selv, på den lidt hårde måde, ved at sende en mail til alle i din adressebog + dig selv, lade Ie åbne mailen, og derefter tilføje alle i dit adressekartotek!
Avatar billede conrad Nybegynder
27. maj 2001 - 17:28 #5
I må dele point i porten :)