Avatar billede dantjle Nybegynder
07. november 2006 - 21:59 Der er 11 kommentarer

De filer jeg downloader, er ødelagte

Jeg har lige fået formateret min computer. Alle driverne er installeret rigtigt. Problemet er, når jeg downloader en fil fra internettet, så når jeg åbner den på min computer er den ødelagt. Det gælder alt der bliver downloadet fra internettet.
Avatar billede jps6kb Novice
07. november 2006 - 22:30 #1
Altså, jeg oplever nogle gange at en overførsel går for hurtig og derfor bliver filen korrupt.. dog lyder det underligt at alle filer bliver det.
Hvad er det du prøver at hente? Hvorfra? Hvordan henter du det?
Avatar billede gratis Nybegynder
08. november 2006 - 03:29 #2
Avatar billede nva Praktikant
08. november 2006 - 08:23 #3
Prøv at slå dit antivirus fra mens du downloader. Prøv først fra et sted du ved er sikkert.
Avatar billede dantjle Nybegynder
08. november 2006 - 11:23 #4
Jeg har ikke noget antivirus..

Jeg skulle have nogle nye og bedre drivere. Det er ikke mig der har ordnet den, men ham der roder med min computer lige nu, har formateret masser af computere.
Avatar billede dantjle Nybegynder
08. november 2006 - 11:26 #5
og jeg har aldrig selv eller har hørt om det problem før, med alle filer er ødelagte, når de er blevet downloadet
08. november 2006 - 12:13 #6
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. november 2006 - 20:10 #7
Hvis ikke du har noget antivirus program installeret, tror jeg godt du kan begynde forfra med geninstallering af din Windows, det er der problemet ligger begravet. :-)
Avatar billede jps6kb Novice
10. november 2006 - 20:27 #8
Ej, hør prøv engang at hente den her...
http://files.itws.dk/Support/Media/ac3filter_0_70b.exe

Kan du åbne den? Du behøver ikke installere den.. bare se om filen er intakt. Lyder for mig som om du prøver samme sted fra.
14. november 2006 - 22:30 #9
???
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
18. november 2006 - 10:40 #10
Respons!
Avatar billede tiger_dk Mester
18. november 2006 - 12:26 #11
fandt du af det ? Er dine downloades intakte nu eller hva ??