Avatar billede jacob-c-hansen Nybegynder
07. november 2006 - 20:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Access konverteret til MSSQL

Jeg efterlyser et konverteringsprogram, som kan flytte tabeller fra MS ACCESS til MS SQL.
Avatar billede petla Nybegynder
07. november 2006 - 23:55 #1
Det kan access da selv gøre. I f.eks 2003 går du i Funktioner - Databasefunktioner - Guiden databasekonvertering og følger guiden vupti så er den klaret.
Avatar billede teepee Nybegynder
08. november 2006 - 09:27 #2
Du kan også bare lave en ODBC forbindelse og lave select into...
Avatar billede jacob-c-hansen Nybegynder
08. november 2006 - 10:16 #3
Jo, jeg kan lave et lille konverteringsprogram - men det var det som jeg ville undgå.
Selvom det nok er det som det ender med - sådan er det altid.

Access kommer ikke i forbindelse med i 'Guiden databasekonvertering'...
Avatar billede jacob-c-hansen Nybegynder
08. november 2006 - 10:24 #4
Hvor vildt - jeg fik guiden til at virke