Avatar billede bad24 Nybegynder
07. november 2006 - 17:08 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Søger EZPics

Jeg mangler et program der hedder EZPics, det skulle være sådan et der gør det nemmere at poste billeder i forums og sådan :=)
Avatar billede coderdk Praktikant
07. november 2006 - 18:26 #1
Kiggede lige på google, er det ikke et program til at downloade billeder med? Der har formatet image001.jpg image002.jpg osv? Hvis det er, så er dette vist et alternativ - Har dog ikke prøvet det: http://www.mediaqueue.com/
Avatar billede e-tech Nybegynder
07. november 2006 - 18:27 #2
Avatar billede bad24 Nybegynder
07. november 2006 - 18:46 #3
coderdk, se det her billeder --> http://www.kalleboo.com/img/shot-ezpics.png Der er programmet dog til mac :/
Avatar billede coderdk Praktikant
07. november 2006 - 18:50 #4
Yep, det er en downloader, ikke uploader! Du burde kunne bruge mediaqueue...
Avatar billede coderdk Praktikant
07. november 2006 - 18:51 #5
e-tech, Hvad havde det med noget at gøre, andet end navnet?! ;)
Avatar billede bad24 Nybegynder
07. november 2006 - 18:57 #6
Det billede var hvis ikke helt svaret.

Jeg har mange billeder som jeg vil poste i et forum. I EZPics kunne jeg sige billeder001-billede255. Så lavede programmet selv et til hvert billede.
Avatar billede coderdk Praktikant
07. november 2006 - 19:19 #7
Kan den det? Så vidt jeg kunne forstå var det kun en downloader... Det kan selvfølgelig være at den kunne en masse andet :)
Avatar billede bad24 Nybegynder
07. november 2006 - 19:21 #8
Jeg mener nu at den kunne poste :/
Men kan også være jeg husker forkert. Du skulle vel ikke kende et program der kan det jeg mangler så ? :)
Avatar billede coderdk Praktikant
07. november 2006 - 19:26 #9
Ikke lige, men den slags burde være mega nemt at lave :) Jeg har lavet noget lignende i PHP på et tidspunkt. Men det er jo lidt upraktisk i dette tilfælde ;)

Du snakker stadig om at poste, men den laver bare links, ikke? Som du så poster i en forumtråd - Den poster rent faktisk ingen billeder, vel?
Avatar billede bad24 Nybegynder
07. november 2006 - 19:35 #10
Nej den poster ingen billeder. Laver kun bbcode'en der kan bruges i mange forums :)
Avatar billede coderdk Praktikant
07. november 2006 - 21:46 #11
Jeg ville lige slappe af, så jeg har lavet et lille tool til dig:

  http://weirdsilence.net/files/assets/ws/files/wsImageLinker-1.0.0.0.zip

Det kræver at du har .NET 2.0 runtime installeret, som du kan få fra Windows Update eller:

  http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=en
Avatar billede coderdk Praktikant
07. november 2006 - 21:48 #13
(Hov, den første mangler lige 00 - det er bare mig der lavede en tastefejl)
Avatar billede coderdk Praktikant
07. november 2006 - 21:49 #14
Den smider det hele ind i dit clipboard!
Avatar billede bad24 Nybegynder
07. november 2006 - 22:15 #15
FEDT ! ;D
Det virker jo helt efter hensigten =D
Og godt nok dejligt at folk har tid og lyst til sådanne opgaver.

Fortsat god aften ;-)
Avatar billede coderdk Praktikant
07. november 2006 - 22:32 #16
(c: i lige måde
Avatar billede e-tech Nybegynder
08. november 2006 - 12:41 #17
Var hellere ikke klar over i starten, hvad er det du egentlig ville, men nu ved jeg det godt. Du har vist fået et kvalificeret svar af coderdk.
Jeg vil bare tilføje et godt værktøj til at behandle/omdøbe/komprimere mange billeder på en gang http://www.irfanview.com/.
:-)