Avatar billede jens_jensen Nybegynder
06. november 2006 - 23:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Diskeeper 2007

Hej

Er der andre der har problemer med den nye Diskeeper 2007? På en helt ny installation installerer jeg Diskeeper 2007 som et af de første programmer. Så begynder min computer at fryse i ca. to minutter lige efter velkomstskærmen i opstartsfasen. Jeg kan ikke finde ud af hvad der er galt og jeg starter forfra på installationen. Denne gang installerer jeg Diskeeper 2007 som et af de sidste programmer og først efter at det er blevet installeret kommer problemet igen. Jeg afinstallerer det og så går problemet væk. Er der andre der har oplevet det samme? Jeg har skrevet til dem der laver Diskeeper hele to gange men der kommer intet svar.
Avatar billede jens_jensen Nybegynder
08. november 2006 - 20:57 #1
Er der virkelig ikke andre der har nogle erfaringer med Diskeeper 2007 de vil dele med mig? Virker det/virker det ikke?
Avatar billede jens_jensen Nybegynder
18. december 2006 - 21:55 #2
Jeg har erfaret at andre også har problemer med dette så det må være en fejl i Diskeeper.