Avatar billede edj Nybegynder
06. november 2006 - 17:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af ny PC

Hej alle,
Endelig skal det gamle hakkebræt skiftes ud, men det er sgu ved at være noget tid siden jeg fulgte med i udviklingen på hardwareområdet, og jeg har derfor brug for noget hjælp!

Krav:
Jeg vil bruge max 7500 på ny PC incl 17" fladskærm.
Jeg spiller noget, dog ikke fokuseret på store grafik-tunge spil.
Bortset fra det ønsker jeg den hurtigst mulige, stabile, støjsvage PC inden for pris-max! Operativsystem har jeg i forvejen, så det skal der ikke bruges penge på...

Håber at få gode foreslag!

VH

Esben
Avatar billede kabbak Professor
06. november 2006 - 18:04 #1
Skærm : Pris 1795,00
http://www.prcdata.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=61206309

PC : Pris 5995,00
http://www.prcdata.dk/page.asp?screen=1260

Lidt over det du mener er max, skærme har jeg ikke så meget forstand på, men det skal være med DVI
Avatar billede kabbak Professor
06. november 2006 - 18:07 #2
Linket til PC'en virker ikke helt, men det er denne jeg mener

Gaming PC, Athlon64 3500+, 1GB DDR-II, 250GB, GF7600 GT
Avatar billede egidiussen Nybegynder
07. november 2006 - 07:51 #3
Hejsa
Jeg ville købe en PC med Intels nye core 2 duo processor - det er uden tvivl det bedste køb i meget lang tid.
Avatar billede coderdk Praktikant
08. november 2006 - 23:40 #4
*Helt* sikkert Core 2 Duo :)
Avatar billede edj Nybegynder
16. september 2007 - 00:41 #5
afslutter den selv