Avatar billede andreasjoe Nybegynder
06. november 2006 - 15:21 Der er 12 kommentarer

Ryd oversigt over sidst besøgte sider.

Hej Eksperter!

Når jeg trykker ryd oversigten over sidst besøgte sider over internettet forsvinder alle siderne ikke. F.eks. bliver soccernet.com ved med at dukke op når jeg skriver noget der starter med s i adresse-linien. Nogen der ved hvorfor?

AJ
Avatar billede enoer Nybegynder
06. november 2006 - 15:34 #1
Måske skal du den "anden vej rundt"..?
Hvis det er i Internet Explorer:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse -> Fjern flueben i "Webadresser".
Avatar billede coderdk Praktikant
06. november 2006 - 17:05 #2
CTRL+SHIFT+DEL åbner "Clear Private Data", her kan du slette history, cache, form- og søgehistorik osv.

Naturligvis i Firefox.
Avatar billede andreasjoe Nybegynder
06. november 2006 - 23:14 #3
Nu er det godt nok explore jeg kører. Nogen der ved hvad man så gør. Ville gerne kunne fjerne det uden at fjerne fluebenet i autofuldførelse, webadresser som enoer skriver...
Avatar billede enoer Nybegynder
06. november 2006 - 23:36 #4
IE: Fanebladet "Generelt" => "Oversigt" => "Antal dage siderne skal gemmes i oversigten". Der har jeg sat antal dage til 0 dage. Så fjernes de websider, der er tastet ind efter 24 timer. Om det er dét, du "efterlyser" ved jeg så ikke..??
Avatar billede enoer Nybegynder
06. november 2006 - 23:48 #5
PS. Måske har jeg misforstået dit spg. - håber der kommer mere hjælp fra andre..? Mvh. enoer
Avatar billede gratis Nybegynder
07. november 2006 - 14:53 #6
Avatar billede andreasjoe Nybegynder
07. november 2006 - 15:58 #7
De programmer kunne så heller ikke slette oversigten. Soccernet kommer stadig frem når jeg skriver noget der starter med s i adresselinien. Meget mærkeligt - det lugter af en formatering...
Avatar billede gratis Nybegynder
07. november 2006 - 16:30 #8
inden du formatere ku du prøve denne ting: http://www.eksperten.dk/artikler/127
Avatar billede gratis Nybegynder
07. november 2006 - 16:32 #9
du ka osse prøve om du ka komme af med den ved at slette det direkte i registreringsdatabasen, http://www.winguides.com/registry/display.php/635/
Avatar billede andreasjoe Nybegynder
08. november 2006 - 17:14 #10
Det virkede heller ikk at fjerne det i registreringsbasen. Der står ikke andre sider end dem jeg lige har været inde på. Soccernet f.eks. står der slet ikke. Alligevel dukker den op når jeg skriver noget med s i adresselinien.
Avatar billede gratis Nybegynder
08. november 2006 - 17:49 #11
det ka være snavs, derfor dette forslag: http://www.eksperten.dk/artikler/127
Avatar billede andreasjoe Nybegynder
12. august 2011 - 19:14 #12
Kan se jeg ikke har fået givet point. Smid et svar...