Avatar billede twtp Nybegynder
06. november 2006 - 00:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

computeren skriver alle mulige mærkelige ting

Hey Eksperter...
Jeg har et problem lige meget hvad gør skriver min com.. automatisk ting når jeg prøver at skrive noget så som hvis jeg vil skrive "hej med dig" så bliver det til "hej med WE<DIG" Hva sker der??? Jeg har kørt diverse spyware fjernere og brugt systemgendannelse men intet hjælper...

Er der nogen der kan hjælpe..???
P.S. Dette er skrevet på en anden computer...
Avatar billede hcma Novice
06. november 2006 - 00:51 #1
har du prøvet at skifte tastatur ?
Avatar billede jba1548 Nybegynder
06. november 2006 - 08:23 #2
Har du prøvet at finde en online virusscanner, fx fra Microsoft? Det kunne godt være virus, som du har fået inden for dørene.
Avatar billede twtp Nybegynder
24. marts 2008 - 19:16 #3
fik aldrig styr på det så lukker...