Avatar billede polle-ftp Nybegynder
20. maj 2001 - 17:29 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

CRW2100EZ

Jeg har haft et kæmpe problem med min Yamaha CRW2100EZ brænder i den sidste tid! Førhen har den fungeret som en drøm, men nu virker den ikke! Hver gang jeg jeg prøver at brænder en cd, brænder den i et lille stykke tid hvorefter at den brænder fejl og kommer med følgende fejlmelding: Writing to CD failed, MEDIUM ERROR: WRITE ERROR - PADDING BLOCKS ADDED (3:0x0c:0x0a)! Det program jeg bruger til at brænde med er CloneCD! Jeg har hentet den nyeste firmware! HJÆLP MIG!
Avatar billede makse Nybegynder
20. maj 2001 - 17:33 #1
Har du prøvet med andre CD-medier?
Har du prøvet at køre en rense-cd i Brænderen?
Check at IDE-kablet til drevet sidder ordentligt. Prøv eventuelt med et andet.
Avatar billede polle-ftp Nybegynder
20. maj 2001 - 17:40 #2
Jeg har prøvet forskellige medier, jeg har prøvet et andet ide-kabel... jeg har også både prøvet at installere win2000 og win98... men det virker ikke, den bliver bare ved med brænde fejl...
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. maj 2001 - 17:43 #3
Jeg har været ude for en gang Gold CD-R 800Mb og jeg brændte hele lortet af, men jeg tror det er indstilling i dit brænderprogram du skal kigge på!
Avatar billede makse Nybegynder
20. maj 2001 - 17:44 #4
Har du opdateret CloneCD til nyeste version?
Avatar billede prime Nybegynder
20. maj 2001 - 17:45 #5
Hejsa..

hmm der kan være flere grunde til din Brænder laver fejl .. måske kan de være brænderen der er fucket up . hvor gammel er den ? ... og jeg ved ik lige ved yamaha.. men kan du ikke bruge andet brænder Software ? ... da det måske kunne være programmet og din brænder der ikke kan arbejde sammen .. og er der stadig garanti på
? .. såå få dig en ny eller send den ind.. hvis du har mistanke om den er istykker.. ellers kontakt mig på icq

107128953  :) eller email Dread_Knight2@yahoo.com
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. maj 2001 - 17:45 #6
Undskyld, det var ACER Gold CD-R 700/80.

Jeg bruger i stedet Verbatim 650Mb
Avatar billede polle-ftp Nybegynder
20. maj 2001 - 17:50 #7
Min brænder har virket helt 100% før, men nu virker den ikke! Jeg har godt nok haft den sat over i en anden computer, der virkede den fint, nu virker den bare ikke :( Jeg tror ikke det har noget med programmerne at gøre da jeg bruger samme indstillinger som før!
Avatar billede makse Nybegynder
20. maj 2001 - 17:52 #8
Er det en bestemt type CD\'er du prøver at brænde? Eller er det ligemeget hvad du prøver at brænde.
Avatar billede polle-ftp Nybegynder
20. maj 2001 - 17:53 #9
Det er lige meget hvad jeg prøver at brænde!
Avatar billede makse Nybegynder
20. maj 2001 - 17:57 #10
Hvis du har haft brænderen ude, så check at DMA er slået fra inde i systemegenskaber.
Avatar billede snoop Nybegynder
20. maj 2001 - 18:09 #11
Jeg tror du mangler at slå DMA til på din brænder. Gå ind i egenskaber for brænderen og slå det til, og genstart computeren. Så skulle det virke!
Avatar billede polle-ftp Nybegynder
20. maj 2001 - 18:12 #12
Tak Snoop... Nu virker det igen... endelig!
Avatar billede makse Nybegynder
20. maj 2001 - 18:13 #13
hmm.
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. maj 2001 - 18:17 #14
Jeg synes du snyder makse for point, det var da ham der først pegede på problemet med DMA!!!???