Avatar billede helle-j Nybegynder
05. november 2006 - 16:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lægge et lag på billede

Jeg har brug for at lægge et lag oven på vores billeder til vores hjemmeside,laget skal være transperant og blot være forsynet med tekst og logo for Copyright. Kan man med Photoshop lave en skabelon man henter frem til hver eneste billede. Da jeg er ny indenfor Photoshop må "opskriften" gerne være detaljeret.

På forhånd tak !
Avatar billede hcma Novice
05. november 2006 - 16:30 #1
yes, du laver simpelthen en Action (båndoptagelse) af den handling du vil have foretaget for et helt sæt billeder.
vejledning her:
http://www.hcma.dk/photoshop_action.htm
Avatar billede helle-j Nybegynder
06. november 2006 - 10:19 #2
Jeg takker for "opskriften" smid et svar så jeg kan give point
Avatar billede hcma Novice
06. november 2006 - 12:30 #3
svaret kommer her  :o)