Avatar billede ipbirk Nybegynder
05. november 2006 - 12:24 Der er 15 kommentarer

Afvisning af programinstallation

Hej
Jeg har et forhåbentlig lille problem, jeg vil installere et program register booster, men jeg får følgende meddelelse: DEN AKTUELLE SIKKERHEDSINDSTILLING TILLADER IKKE AT DENNE FIL HENTES.
Hvad skal jeg gøre, gerne trin for trin
Avatar billede fromsej Praktikant
05. november 2006 - 12:29 #1
Hvilken side henter du den fra?
Hvilke sikkerhedsprogrammer har du?
Der kan jo være en årsag til at du ikke får lov til at hente den.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2006 - 12:32 #2
Ellers kan du prøve at installere FireFox.
Med den kan du muligvis hente filen.
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all
Avatar billede ipbirk Nybegynder
05. november 2006 - 14:48 #3
jeg henter den via søgemaskinen google, jeg har avg free og avg anti spyware
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2006 - 15:10 #4
Har du prøvet at installere FireFox?
Avatar billede ipbirk Nybegynder
05. november 2006 - 15:13 #5
Nej jeg har ikke prøvet at installere firefox, og ønsker det heller ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
05. november 2006 - 15:15 #6
Okay, det er din computer, så det bestemmer du.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2006 - 17:18 #7
Det er AVG antispyware der har listet siden du vil hente fra som værende "bad" - hvad side henter du fra???
Avatar billede ipbirk Nybegynder
05. november 2006 - 19:43 #8
Jeg har besluttet ikke at installere programmet.Men tak for hjælpen til alle
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2006 - 20:28 #9
Kommentar: john_stigers

Du skal give tilladelse i AVG Antispyware til at komme på den side.

Da du har fået hjælp er det ikke velset at tage point selv - så hvem skal smide et svar?
Avatar billede ipbirk Nybegynder
06. november 2006 - 08:53 #10
det er ikke bevist jeg giver mig selv point, det er fordi er ny og usikker om hvordan forholder mig i denne situation
Avatar billede fromsej Praktikant
07. november 2006 - 19:18 #11
Du beder om et svar fra den/de der har hjulpet dig, så giver du point ud fra det.
Skal de deles mellem flere, kan det gå galt, men det ordner vi som regel indbyrdes.
Jeg skal ikke have point her. :-)
Avatar billede Peter Birk Nybegynder
08. november 2006 - 12:08 #12
jeg ved jeg spørger dumt, men kan jeg få det mere udførligt hvordan jeg gør
Avatar billede vejmand Juniormester
08. november 2006 - 12:47 #13
Hmm, du beder om et svar (ikke en kommentar) fra den/de der har hjulpet dig.
Det kan vist ikke misforståes!

Når den/de har lagt et "svar", markerer du navnet/navnene i boksen nederst til venstre, på den/dem du vil give point, og klikker på "Accepter"
Avatar billede vejmand Juniormester
22. januar 2007 - 06:45 #14
Kan spørgsmålet lukkes?
Avatar billede Peter Birk Nybegynder
22. januar 2007 - 07:47 #15
ja spørgsmålet kan lukkes