Avatar billede djay Nybegynder
20. november 1999 - 23:16 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

PHP på Mac / WebTen

Jeg søger kontakt til en person med erfaring med PHP på Mac / WebTen...
Avatar billede darkmoon Nybegynder
22. november 1999 - 08:29 #1
Jeg tror ikke du kan køre php på mac , desværre, men på et eller andet tidspunkt er der nok nogen der laver en port.

Sorry ;)
Avatar billede djay Nybegynder
22. november 1999 - 10:24 #2
Det kan man såmen sagtens...
Avatar billede darkmoon Nybegynder
24. november 1999 - 09:19 #3
vudden ?
Avatar billede razor Nybegynder
25. november 1999 - 11:38 #4
jeg vil tro du bare downloader sourcen:
http://dk.php.net/distributions/php-3.0.12.tar.gz
og compiler den på mac...
Avatar billede razor Nybegynder
25. november 1999 - 11:39 #5
skal vi kalde det et svar?
Avatar billede hage Nybegynder
07. august 2000 - 16:46 #6
Nu er det godt nok længe siden, at dette spørgsmål blev stillet, men vi prøver alligevel :)

WebTen findes i en version 3.0, der automatisk tilbyder at installere PHP 3.

Hvad jeg ikke ved er, om det er muligt at opgradere til PHP 4 eller installere en MySQL-database!???

Men WebTen er at sammenligne med en Apache Web Server - bare til Mac
Avatar billede djay Nybegynder
10. november 2000 - 09:48 #7
Det er ikke længere aktuelt men tak for hjælpen - der er 30 til hver.