Avatar billede pinga Nybegynder
05. november 2006 - 06:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lave en backup image

Jeg vil gerne kunne lave en dvd hvor jeg har lavet en imagefil.
Jeg er træt af når jeg skal jeg geninstallere min computer, så skal jeg først indstallere windows, så office m.m vil gerne have en dvd eller to hvor alt lå på, så jeg bare kunne putte den i og så installere den alt.

Har prøvet at installere Ghost og noget der hedder r-drive image, men synes ikke det virker som jeg vil have det til. Bruger det sikkert forkert, men håber så i har en løsning eller et andet program.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
05. november 2006 - 10:18 #1
Du kan prøve med de to jeg foreslår her.
http://www.eksperten.dk/spm/742638
Avatar billede pinga Nybegynder
05. november 2006 - 13:25 #2
Jeg har hentet det der paragon og kan se det kan lave en kopi af harddisk mv og ligge det på DVD, men vil gerne spørge om det er bootable, så man blot kan sætte en dvd i og så installere den ALT igen, men kun på den pardition? altså, så den ikke sletter andre parditioner..
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
05. november 2006 - 13:55 #3
Kan ikke lige svare på det, kører selv med acronis True image 9.
Du må prøve at læse dig til det.
Avatar billede pinga Nybegynder
05. november 2006 - 16:46 #4
Kan det du bruger gøre det? Altså lave iamge af ens computer og ligge det på dvd hvor man blot kan indlæse dvden
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
05. november 2006 - 17:07 #5
Ja det kan den, jeg har bare valgt at lægge en backup på et andet drev, hvorfra der så kan laves en recovery af C-drevet.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
05. november 2006 - 22:16 #6
Du kan roligt hente Acronis True Image 7.0 ned, der kan også brændes til disc,den virker har afprøvet den i dette øjeblik.:-)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
08. november 2006 - 17:00 #7
?
Avatar billede pinga Nybegynder
09. november 2006 - 07:54 #8
Jeg har prøvet programmet lidt, men skal vist teste det lidt mere. Tusinde tak for alle svarene