Avatar billede hr_nico Nybegynder
04. november 2006 - 19:06 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

tastatur som mus?

er der nogle der ved om man kan få et program der gør at man kan bruge tastaturet til at bevæge makøren, feks. med piletasterne?
så man feks kan side i sofaen kun med tastaturet og så også styre muse makøren?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
04. november 2006 - 19:16 #1
Du kan få tastaturer med indbygget mus (kugle).
Avatar billede old-faithful Praktikant
04. november 2006 - 19:29 #2
Avatar billede hr_nico Nybegynder
04. november 2006 - 23:39 #3
er der et der ikke koster penge? :)
Avatar billede gratis Nybegynder
05. november 2006 - 06:11 #4
|Kontrolpanel|Hjælp til Handicappede|Mus| sæt flueben og tilret indstillingerne.
Avatar billede hr_nico Nybegynder
05. november 2006 - 17:24 #5
hvordan accepter jeg dit svar gratis?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
05. november 2006 - 17:37 #6
Du skal vente til han putter et svar.
Avatar billede gratis Nybegynder
05. november 2006 - 18:42 #7
jeg samler ikke på point,så dem fordeler du som du synes, be' de andre der har været med i tråden om at lægge et svar, hvis du vil gi dem lidt guld ;)
Avatar billede hr_nico Nybegynder
05. november 2006 - 18:48 #8
ok. men rigtig mange tak. det virker perfekt!
Avatar billede hr_nico Nybegynder
05. november 2006 - 18:49 #9
old-faithfull kan jeg give dig nogle af pointne på en eller anden måde?
Avatar billede old-faithful Praktikant
05. november 2006 - 18:54 #10
Hvis du har lyst kan du godt. Du skal vælge (markere) det navn som du vil give point til i tektsboksen og så trykke på "Acceptér".
Avatar billede hr_nico Nybegynder
05. november 2006 - 18:58 #11
men nogle af de hundrede feks 30. fordi det der program kan kun bruges 5 gange før det skal købes...
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
05. november 2006 - 19:02 #12
Så skal du selv putte et svar og fordele pointene.
Avatar billede gratis Nybegynder
05. november 2006 - 19:11 #13
akyhne> du ku jo vise hr_nico din fine side om hvordan man gør ;)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
05. november 2006 - 19:21 #14
Det kan jeg, men den viser ikke hvordan man skævfordeler point. http://www.racingcar.dk/eksperten/svar/svar.html
Avatar billede gratis Nybegynder
05. november 2006 - 19:48 #15
det har du da ret i, havde jeg ikke lige tænkt over... men så ka jeg da lige smide dette link, http://www.expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede semiprofkode Nybegynder
06. november 2006 - 09:57 #16
Hej Nico, du kan få en licens til mit program MouseDREAM hvis du skriver til mig om din brugeroplevelse af programmet.

Med venlig hilsen

Martin Kjær - MouseDREAM ( www.mousedream.dk og www.mousedream.com)
Avatar billede olebole Juniormester
06. november 2006 - 10:03 #17
<ole>

Hej Martin. Jeg æder mine ord igen ... der var zq alligevel én, der var interesseret  ;D

- hygge  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede semiprofkode Nybegynder
06. november 2006 - 12:47 #18
hahaha hej ole!. :-) Der var mange......

hygge........
Avatar billede hr_nico Nybegynder
07. november 2006 - 19:51 #19
så får du halvtreds og tak for hjælpen:)
Avatar billede old-faithful Praktikant
07. november 2006 - 20:18 #20
Tak :-)