Avatar billede mattias.dk Nybegynder
04. november 2006 - 18:27 Der er 3 kommentarer

Recovery program

Hej!

Sidder med en computer, hvor partitionen på et RAID-0 setup er ødelagt, men dataen er umiddelbart intakt, men kan ikke ses, da brugeren valgte at geninstallere Windows oven i den tidligere installation, da en Repair ikke virkede...

Jeg har prøvet at recover med GetDataBack som jeg har haft gode erfaringer med, og den får fat i filerne, men de er korrupte og virker ikke - fx. .dpx (Outlook Express mail), .jpg filer og diverse andre

Gode erfaringer med først om fremmest freeware programmer og derefter shareware programmer udbedes

Det er en Windows XP Home client

På forhånd tak,
Mattias
Avatar billede old-faithful Praktikant
04. november 2006 - 18:34 #1
Hej Matti

Prøv Restoration (http://www.snapfiles.com/get/restoration.html). Uanset hvilket program du vælger, vil nogle filer sandsynligvis ikke kunne reddes, fordi de er blevet helt eller delvist overskrevet.
Avatar billede mattias.dk Nybegynder
04. november 2006 - 18:44 #2
Jeg er klar over at det kan være overskrevet ja

Jeg prøver programmet - andre forslag er stadig velkomne!
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2006 - 18:52 #3