Avatar billede vizone Nybegynder
04. november 2006 - 18:14 Der er 5 kommentarer

aktivering af flash før det virker

Hej...
Jeg er selv macbruger, og når jeg laver en webite i flash har jeg problemer når jeg ser den på min pc... man skal altid lige aktivere flashfiler ved at trykke på dem... og hvorfor nu det pjat...
Er der nogen der kan hjælpe med et lille script eller noget?
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
04. november 2006 - 18:26 #1
Vilket pogram laver du hjemmesider med ??
Avatar billede bentjuul Nybegynder
04. november 2006 - 19:38 #2
Her er en tutorials hvor du også kan downloade scriptet fra http://www.flashforum.dk/forum/viewtopic.php?p=4555#4555&sid=4d77e1abfe150f1c2ba452f53a6d2208

//bentjuul
Avatar billede vizone Nybegynder
04. november 2006 - 19:41 #3
jeg laver siderne udelukkende i flash og har ikke så meet forstand på html, men der må da være en kode man kan sætte ind i toppen af html dokumentet eller noget, og hvorfor gør den det overhovedet??? er det endnu en finesse microsoft synes de skulle irritere os med?
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
04. november 2006 - 19:58 #4
Er pga M$ har tabt en retsag til Eolas

Du kan finde mange forskellige workarounds på nette ved at søge på feks. "swf fix" "swf object"  "Eolas" osv.
Avatar billede bentjuul Nybegynder
04. november 2006 - 20:02 #5
Prøv at læs tutorialen - den er meget let og gennemskuelig. Og der står også hvorfor du har det problem i indledningen af artiklen.

//bentjuul