Avatar billede fcjohn Nybegynder
04. november 2006 - 16:06 Der er 6 kommentarer

Xbox360 på nettet

Jeg har lige købt en Xbox360, og vil gerne spille via Xboxlive, men jeg kan ikke få det til at fungere. Jeg har købt en 5 ports switch og sat netkablet fra min PC og min xbox i den. Min computer virker fint nok, men ikke Xboxen, når jeg tester forbindelsen har den ikke nogen IPadresse, eller det er i hvert fald i den del af testen den fejler. Kan det være et problem at jeg har en netforbindelse med fast IP? Eller hvad kan problemet være?
Avatar billede kenp Novice
04. november 2006 - 21:05 #1
Nu ved jeg jo ikke hvem du har som udbyder.... men du skal jo sætte din xbox op så det passer med din forbindelse.
Avatar billede fcjohn Nybegynder
05. november 2006 - 10:49 #2
Det må du gerne uddybe. Jeg har Tele2 som udbyder, hvor eller hvordan skal den sættes op?
Avatar billede kenp Novice
05. november 2006 - 11:11 #3
Når du har fast ip-adressse så må du vide om det er en som bliver tildelt automatisk eller en du selv skal indtaste.. Dette skal du så gøre i din x-box også. hvor du gør det ved jeg ikek. da jeg ikek har nogen xbox og ej heller får en.
Avatar billede dgj Nybegynder
05. november 2006 - 16:46 #4
Switch???, du har ikke spurgt dig til råds nede i butikken du har købt dit hardware
Avatar billede fcjohn Nybegynder
06. november 2006 - 08:54 #5
Jo, det var præcis hvad jeg gjorde, og han sagde noget i stil med at man ikke rigtigt brugte routere til den slags mere, men at en switch er det rigtige. Jeg tror dog at problemet er at jeg har en fast IP, så det har jeg fået ændret nu, da jeg ikke brugte den til noget alligevel, så nu får jeg to dynamiske, hvilket vel hjælper på det.
Avatar billede kenp Novice
06. november 2006 - 12:35 #6
Ved at du får 2 dynamiske så burde du kunne få 2 enheder på nettet.