Avatar billede fbold Nybegynder
20. maj 2001 - 16:24 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

FBOLD.dk søger hosting

Hej alle eksperter!

Vi har lige åbnet et af Danmarks største fodboldsite på www.fbold.dk , men fra sommerferien af går vi på php og mysql, og vores site vil pr. 1. september være Danmarks største fodboldsite, hvor vi regner med minimum at have 300-400 besøg pr. dag på FBOLD.dk fra september af. Men vi søger VI søger nu nogen der kan tilbyde os gratis hosting imod et banner eller en bar i toppen det eneste der SKAL være er php og Mysql.

Skriv til os på fbold.dk@fbold.dk hvis i vil hoste os, eller hvis i kender nogen der kan hoste os.
Avatar billede fbold Nybegynder
20. maj 2001 - 16:26 #1
Med Venlig Hilsen
FBOLD.dk - vejen til målet
Webmaster
Troels Hansen
Avatar billede benne2k Nybegynder
20. maj 2001 - 16:32 #2
Ikke et svar på jers spørgsmål, men mere en kommentar til jeres hjemmeside...

Jeres poll der åbner når man går ind på siden virker ikke... :(
Og tror i at 300 - 400 (minimum) kan gøre jer til DK\'s største fodboldsite :( Sæt et 0 bagefter, så tror jeg i har ret....

Even - test http://www.freepaq.dk - de hoster gratis og har asp, php, mysql osv. og de gør det gratis mod at må have en irriterende bar på siderne...
Desuden er deres oppetid ikke optimal, men vil man hostes gratis er det fint nok..
http://www.whitehat.dk overflytter også snart domæner, og hoster allerede nu gratis hjemmesider, uden at kræve et banner...
Avatar billede benne2k Nybegynder
20. maj 2001 - 16:33 #3
Ikke et svar på jers spørgsmål, men mere en kommentar til jeres hjemmeside...

Jeres poll der åbner når man går ind på siden virker ikke... :(
Og tror i at 300 - 400 (minimum) kan gøre jer til DK\'s største fodboldsite :( Sæt et 0 bagefter, så tror jeg i har ret....

Even - test http://www.freepaq.dk - de hoster gratis og har asp, php, mysql osv. og de gør det gratis mod at må have en irriterende bar på siderne...
Desuden er deres oppetid ikke optimal, men vil man hostes gratis er det fint nok..
http://www.whitehat.dk overflytter også snart domæner, og hoster allerede nu gratis hjemmesider, uden at kræve et banner...
Avatar billede benne2k Nybegynder
20. maj 2001 - 16:33 #4
I skal gå efter svaret, ikke kommentaren.. sorry :)
Avatar billede mr-sos Nybegynder
20. maj 2001 - 16:35 #5
FriServerPlads.dk

Understøtter

- Html (.htm, .html)
- Asp (.asp)
- Php (.php, .php3, .php4)
- Access Databaser (.mdb)
- Wap
- Flash (.swf)
- + mere

-Mr-sos
Avatar billede fbold Nybegynder
20. maj 2001 - 16:36 #6
jeg ved godt, at vores afstemning ikke dur, det er fordi vores nuværende skod webhoteludbyder, ikke har flyttet os over på en anden server, så vi kan bruge php, og det er over en uge siden, at de lovede det. men tak alligevel
Avatar billede mr-sos Nybegynder
20. maj 2001 - 16:38 #7
FriServerPlads.dk

Understøtter

- Html (.htm, .html)
- Asp (.asp)
- Php (.php, .php3, .php4)
- Access Databaser (.mdb)
- Wap
- Flash (.swf)
- + mere

-Mr-sos
Avatar billede fbold Nybegynder
20. maj 2001 - 16:39 #8
til mr-sos:
tilbyder Friserverplads gratis hosting, så vi får vores webhotel på www.fbold.dk?
Avatar billede repsac Nybegynder
20. maj 2001 - 16:40 #9
Går det bare galt for alle der skriver i dette spm.? ... ;)
Avatar billede benne2k Nybegynder
20. maj 2001 - 16:42 #10
Jeg har en ven som hoster domæner med  et standart banner osv, men det er ikke en puplic-service, altså man skal overbevise ham ret kraftigt...

men jeg kan da lige ringe til ham :)
Avatar billede fbold Nybegynder
20. maj 2001 - 16:43 #11
til: benne2k
Han skal ikke bare hoste domæner, men også webhotel
Avatar billede mr-sos Nybegynder
20. maj 2001 - 16:43 #12
Ja...
Avatar billede fbold Nybegynder
20. maj 2001 - 16:45 #13
til mr-sos:
hvor meget webhotel får man ca. så?
Avatar billede mr-sos Nybegynder
20. maj 2001 - 16:45 #14
5000 KB...
Avatar billede nickti92 Nybegynder
20. maj 2001 - 16:46 #15
Send en mail til martin@forsent.dk, med pladskrav o.s.v.? hvad med marketing af sitet?
mhv.
Martin Andersen
Avatar billede benne2k Nybegynder
20. maj 2001 - 16:46 #16
Sorry - jeg mente også at han provider webhotel sammen med domænet - og det er fri serverplads intil disken er oppe, men da jeg ved han ik hoster mere end 2 - 3 domæner i øjeblikket sker dette jo ik forløbig...
Og så kører han linux-server
Avatar billede fbold Nybegynder
20. maj 2001 - 16:46 #17
det er ikke nok for os, vi skal minimum have 50 mb webhotel
Avatar billede mr-sos Nybegynder
20. maj 2001 - 16:48 #18
>>fbold

du kan nok få mere end 5mb hos Friserverplads.dk, hvis du betaler...

de 5mb man får er jo også gratis!
Avatar billede benne2k Nybegynder
20. maj 2001 - 16:48 #19
Du/I er velkommen til at skrive til min e-mail i stedet - så kan jeg vende tilbage når jeg har snakket med ham - han er et natteravn, så det bli\'r nok først engang i nat....
Avatar billede cool-wil Nybegynder
20. maj 2001 - 17:29 #20
Hehe tror nu ikke lige jeres side bliver den største side i dk, inden for det felt...

tror faktisk bold.dk er ret stor:-)

forresten ligner jeres design meget deres...

wil/
Avatar billede dna Nybegynder
24. maj 2001 - 13:12 #21
kan I sige: www.onside.dk <<< RULES !!!
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
27. maj 2001 - 13:42 #22
Prøv evt www.wannafind.dk
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
27. maj 2001 - 13:45 #23
Avatar billede sukos Juniormester
07. juni 2001 - 23:54 #24
Hed du ikke fbold.dk før i tiden?
Anyway:
www.portland.co.uk

Her kan du bruge dit domænenavn.
Er ikke lige klar over hvor meget plads der er ?
Avatar billede vindermartin Nybegynder
14. juni 2001 - 20:02 #25
Du burde nok overveje at gøre noget ved din menu, da det hele er meget overskueligt. Det er slet ikke til at fokuserer på siden.
En anden ting der skal være på plads når man laver en seriøs side. Siden skal passe i alle opløsniger. Derfor er du nød til at teste din side i \"alle\" opløsninger. Det kan godt være at nørder bruger en opløsning på 1024 eller højere, men nu er det ikke alle fodbold-interesserede der er nørder