Avatar billede ha_ra Nybegynder
03. november 2006 - 10:44 Der er 3 kommentarer

Programmør

betalingsmodul med login funktion. Jeg har fået en henvendelse fra en kunde som gerne vil lave et forum / portal a la http://www.slankedoktor.dk der skal være flere login områder. Jeg står selv for designdelen og programmerer også i asp ( http://www.artwerk.dk ), men er i dette tilfælde indstillet på at sætte en programmør på betalings/login delen. Først overvejede jeg et cms system, der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken igen, men efter at have forhørt mig rundt omkring viser det sig at netop denne form med cms og abbonementsservice ikke kan integreres. Så ville jeg høre om nogen ved hvor lang tid og hvor dyrt det bliver at lave et sådant system... jeg har tænkt mig at bruge scannet.dk's betalingsmodul, der ligger kildekode og det er parat til at sætte op...  Ved ikke om det er uddybende nok ellers spørg... Jeg skal til en mere uddybende samtale torsdag.. hvad vil det ca. koste at få sat betalingsdel + login op...
Avatar billede areon Nybegynder
03. november 2006 - 10:54 #1
Vil lige høre om Klassisk ASP er et krav? eller der må tilbydes .Net eller PHP?

Vi ville kunne assistere med de to sidstnævnte.

Mvh
Thomas Sørensen
sorensen@orangeweb.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
03. november 2006 - 14:12 #2
Jeg har erfaring med Scannets betalingsmodul, men jeg vil ikke kode i php for dig. Men sådan et system kan relativt nemt laves i f.eks. PHP og slut produktet i vil også blive bedre.

Giv lyd hvis du er intresseret, mail@mc-solutions.dk , tfl 405 11 627

  Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. november 2006 - 13:13 #3
Det er vel lidt af en overdrivelse at sige systemet bliver bedre ved at lave det i PHP frem for ASP - Nej jeg ønsker ikke en religionskrig i denne tråd.

Jeg vil klart anbefale ham at få det udviklet i ASP hvis han selv kan kode asp, da han derved har mulighed for at lave tilretninger mm. uden at skulle betale for dette igen.

Dog kan jeg ikke ASP, Held og lykke med at finde en programmør.