Avatar billede nedergaard73 Nybegynder
02. november 2006 - 22:21 Der er 2 kommentarer

Kan ikke få trådløs forbindelse

Hej,
Jeg har gennem længere tid haft velfungerende tråløst nedværk på min stationære PC. I går valgte jeg så at slette c-drevet og geninstallere windows.
Og nu virker det trådløse netværk ikke længere!

Jeg kan godt se ikonet for trådløst netværk, og den viser også min router/forbindelse over tilgængelige netværk. Jeg har indtastet min adgangskode, så alt skulle være OK.

Men den kommer ikke længere end til at skrive:

Henter netværksadresse /
Venter på at netværket bliver klar

Og så sker der ikke mere... dette gentager sig i det
uendelige.

Det er vel sandsynligvis noget med driveren, der halter?

Her er en oversigt over mine netværkskort:
1394-netværkskort
Bluetooth PAN Network Adapter
RT2500 USB Wireless LAN Card
VIA Rhine III Fast Ethernet Adapter

Jeg går ud fra, at det er RT2500 -kortet,
jeg skal bruger.

Det skulle køre, og jeg har sågar installeret et
"KONFIGURATION PROGRAM Rt2500", der fulgte med
computeren.

Men det virker altså ikke.

Er der nogen, der kan gennemskue, hvad problemet er?

Mange hilsner _ Nedergaard!
Avatar billede nedergaard73 Nybegynder
02. november 2006 - 22:25 #1
NB.
Det, der undrer mig, er, at kortet til den trådløse netværksforbindelse hedder
RT2500 USB Wireless LAN Card - især at det hedder noget med USB.
Det er altså ikke et kort, der er stukket i USB-porten - det sidder inde i maskinen!

/Nedergaard
Avatar billede nedergaard73 Nybegynder
02. november 2006 - 22:44 #2
hehe - sorry! Det lader til, at jeg havde skrevet adgangskoden forkert. Nu har jeg i hvert fald rodet lidt rundt, og nu tror jeg nok, at det virker igen.
Beklager forstyrrelsen!
Mvh /Nederen