Avatar billede nicqh Praktikant
02. november 2006 - 14:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nyeste driver til ATI mobility

Hej. Jeg har siddet og kigget efter driver til mit ATI mobility Radeon 9600 pro turbo grafik kort uden succes. Kan bare ikke finde den nyeste driver. Need help??
Avatar billede Skoven Praktikant
02. november 2006 - 14:14 #1
Her:
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=293
tryk på linket: Windows XP Drivers and Software
tryk på linket: Notebooks with ATI Graphics
tryk på linket: Catalyst Mobility 6.10 for Windows XP

download!

kunne åbenbart ikke linke direkte til siden så følg ovenstående...
Avatar billede coderdk Praktikant
02. november 2006 - 14:16 #2
Ved grafikkort til laptops er det ofte laptopproducenten der leverer driveren.
Men du kan da prøve denne: https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=293
Avatar billede coderdk Praktikant
02. november 2006 - 14:16 #3
Ah, too late :)
Avatar billede nicqh Praktikant
02. november 2006 - 15:35 #4
tak
Avatar billede nicqh Praktikant
02. november 2006 - 15:40 #5
men den kan jeg ikke installere. der står: desværre kan denne software ikke installeres i dit system.
Avatar billede nicqh Praktikant
02. november 2006 - 15:41 #6
det er en dell notebook med pentium processor
Avatar billede Skoven Praktikant
02. november 2006 - 15:50 #7
Avatar billede nicqh Praktikant
02. november 2006 - 16:14 #8
Der inde kan jeg ikke finde driver til grafik kort
Avatar billede kard Nybegynder
02. november 2006 - 16:27 #9
Ved hjælp af dette tool: http://www.driverheaven.net/modtool/ kan du bruge driveren fra ATI.