Avatar billede jesperhen1 Nybegynder
02. november 2006 - 13:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Directx Geninstallation eller reperation.

Hej Eksperter.

Min fulde DirectX 9.0c setup kommer med denne fejl når jeg lige er begyndt på installationen og den skriver initializing.
-----Fuld Fejlmeddelse-----

DIRECTX SETUP

An internal system error occured.
Please refer to DXError.log and DirectX.log in your Windows folder to determine problem.

----- SLUT -----

de nævnte filer kan tilsende folk der vil se dem.

på forhånd tak for hjælpen.
/Jesper
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
03. november 2006 - 13:13 #1
Kan du ikke lave en komplet afinstallation og derefter geninstallere det?
Avatar billede jesperhen1 Nybegynder
05. november 2006 - 22:58 #2
det synes ikke så simpelt som man skulle tro, man skal bruge 3. parts software for at afinstallere og det eneste program der ikke er ren virus og skidt kan ikke genkende min Windows xp pro installation.
Avatar billede jesperhen1 Nybegynder
29. juni 2007 - 09:00 #3
den snupper jeg bare selv, jeg var nød til at skaffe mig en anden windows og installere fra, det tog sin tid vil jeg tilføje.