Avatar billede ha_ra Nybegynder
02. november 2006 - 12:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

betalingsmodul med integreret modul.

Jeg har fået en henvendelse fra en kunde som gerne vil lave et forum / portal a la http://www.slankedoktor.dk . Jeg vil selvfølgelig gerne rådgive så godt som muligt og vil derfor gerne høre jeres forslag... hvilken løsning er bedst. Jeg står selv for designdelen og programmerer også i asp ( http://www.artwerk.dk ), men er i dette tilfælde absolut indstillet på at sætte en programmør på betalings/login delen. Først overvejede jeg et cms system, der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken igen, men efter at have forhørt mig rundt omkring viser det sig at netop denne form med cms og abbonementsservice ikke kan integreres. Så ville jeg høre om nogen ved hvor lang tid og hvor dyrt det bliver at lave et sådant system... jeg har tænkt mig at bruge scannet.dk's betalingsmodul, der ligger kildekode og det er parat til at sætte op...  Ved ikke om det er uddybende nok ellers spørg...
Avatar billede ha_ra Nybegynder
02. november 2006 - 12:10 #1
Jeg mener selvfølgelig betalingsmodul med integreret login...!!!!
Avatar billede ha_ra Nybegynder
03. november 2006 - 10:37 #2
lukket og flyttet