Avatar billede cirke_line Nybegynder
02. november 2006 - 09:35 Der er 4 kommentarer

koder til debatforum, hvordan laves de?

Hej eksperter :-)
Jeg har for år tilbage arbejdet lidt med HTML og ASP koder. HTML bruger jeg endnu, men ASP - det kan jeg ik huske meget af.
Nu har jeg fået brug for at lave et debatforum på min hjemmeside.
Et enkelt et, der består af et felt hvori man kan skrive noget og trykke send. Derefter bliver de forskellige indlæg listet under hinanden.
Er det rimelig simpelt (jeg husker det sådan), eller kan det ik lige konstrueres? Hvis det er rimelig simpelt, er der så en jeg må låne koderne fra? Vh Line
Avatar billede keysersoze Guru
02. november 2006 - 10:04 #1
på både www.activedeveloper.dk og www.netcoders.dk kan du finde færdige eksempler på fora - du kan også begge steder (samt www.html.dk) læse mere om hvordan selve asp fungerer i nogle udmærkede tutorials.
Avatar billede cirke_line Nybegynder
02. november 2006 - 10:15 #2
tak
Avatar billede keysersoze Guru
03. november 2006 - 11:33 #3
jeg lægger lige et svar hvis det kunne bruges :)
Avatar billede keysersoze Guru
10. december 2006 - 02:21 #4
lukketid?