Avatar billede qwerty123 Nybegynder
01. november 2006 - 20:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvilket kamera skal man bruge

Hej

Står og gerne vil lave noget film halløj.

Skal være et kamera der skal kunne optage film i rigtig god kvalitet, som man kan få med et stativ til så man ikke selv skal holde det.

Men det skal samtidig være til en rimelig pris, findes den slags jeg snakker om her i omegnen af de 5000 kroner eller hvad har i af forslag
Avatar billede cvan Nybegynder
01. november 2006 - 23:42 #1
Har du prøvet dba.dk eller qxl.dk?
Avatar billede qwerty123 Nybegynder
02. november 2006 - 12:28 #2
nej, for ved ikke hvad jeg leder efter ;)

Mangler lidt viden om hvad der er godt osv
Avatar billede henninga Novice
04. november 2006 - 01:01 #3
Prøv at kigge på http://www.abmedia.dk/video/kamera.htm
Der er noget om hvad man skal kigge efter ved valg af kamera.
Avatar billede goce Nybegynder
04. november 2006 - 04:27 #4
Ja ok... 5000 er ik meget... men kan anbefale canons billige kamerae til ca 2-3000kr og så et stativ fra f.eks. manfrotto. søg hjælp i f.eks. bingo foto (eller en anden fotoforetning)
Men skal lige sige at du får ik video i rigtig god kvalitet til 5000kr, der skal du op og bruge mindst 20.000kr bare for kameraet...:S
Avatar billede goce Nybegynder
17. november 2006 - 15:06 #5
Tak for point! håber du kunne bruge svaret