Avatar billede kta38 Juniormester
01. november 2006 - 16:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af grafikkort ?

Hej. Jeg har et "sis 651"  grafikkort som jeg gerne vil have opdateret.
Jeg lige har instaleret et videoredigerings program "pinnacle 10.6", men skærmbilledet er meget grovkornet( store pixels ).
Jeg kan ikke finde en side, hvor jeg kan hente en opdatering til mit grafikkort, så jeg håber der er en som kan hjælpe mig med et link.
På forhånd tak
Anders
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
01. november 2006 - 17:37 #1
Du er nødt til selv at finde det her, da du ikke har lagt nok oplysninger frem.:-)

http://www.sis.com/download/
Avatar billede kard Nybegynder
01. november 2006 - 17:38 #2
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
18. november 2006 - 10:42 #3
Respons!
Avatar billede kta38 Juniormester
21. november 2006 - 19:17 #4
Jeg har købt et større grafikkort
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. november 2006 - 20:08 #5
Spørgsmål på Eksperten.dk

Hvis du selv har fundet ud af det så skal du gøre følgende:

1. Log ind på eksperten med dit brugernavn og password.
2. Lav et indlæg her i form af et svar som i store træk beskriver hvad du gjorde.
3. Marker dit eget navn i den boks der kommer til syne nederst når der findes et svar, og klik dernæst på Accepter knappen.

På denne måde bliver spørgsmålet lukket så folk ikke spilder til på at kigge på det længere for at hjælpe dig, og point bliver refunderet til dig selv så du kan bruge dem i andre spørgsmål.
Disse regler gælder for samtlige spørgsmål du måtte oprette pen.dk
Avatar billede kta38 Juniormester
25. december 2006 - 11:20 #6
svar