Avatar billede luigi Nybegynder
01. november 2006 - 08:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Selvstændigt vindue (pop-up)

Jeg har lavet en flash hjemmeside. Som jeg har indsat i dreamweaver i en tom html side. Den flash fil jeg har lavet har et fast vinduesmål.
Men når jeg indsætter det i dreamweaver vises flashfilen som en del af et vindue. Hvordan indstiller man html siden så den popper up som en selvstændig side med samme mål som flashfilen? 700 x 760 pixels eksempelvis..
Avatar billede keysersoze Guru
01. november 2006 - 09:40 #1
Hvis du kigger på denne artikel (og evt leger lidt med "popup window builder") kan du lave dit popup-vindue helt efter behov; http://activedeveloper.dk/articles/275/

Men der hvor du indsætter din flash kan du sagtens angive height/width så flashen har præcis den højde du ønsker.
Avatar billede luigi Nybegynder
01. november 2006 - 10:02 #2
Du kan prøve at se på min side, jeg vil gerne have at den centrer sig og passser til flashen's størrelse.!

http://art4people.dk/Index.html
Avatar billede keysersoze Guru
01. november 2006 - 10:30 #3
umiddelbart passer størrelsen hos mig?

Centreringen kan du lave ved brug af tabeller eller layers
Avatar billede luigi Nybegynder
01. november 2006 - 11:02 #4
Ok, tak for det.!
Avatar billede keysersoze Guru
01. november 2006 - 11:46 #5
erhm - hvorfor lukker du så og beholder point?
Avatar billede luigi Nybegynder
01. november 2006 - 12:14 #6
Jeg lavede en fejl, hvordan ændrer jeg det og giver dig pointene?
Avatar billede keysersoze Guru
01. november 2006 - 12:46 #7
så skal du åbne et nyt spm med point til mig (og reference til dette spm)
Avatar billede keysersoze Guru
10. december 2006 - 02:07 #8
?
Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2006 - 20:14 #9
nå - men så anmeldes det til coadmin.
Avatar billede snowball Novice
18. december 2006 - 17:32 #10
luigi: Eftersom du har erkendt at du lavede en fejl her, så husk venligst at oprette et nyt spørgsmål (husk forklaring og henvisning til dette spørgsmål) hvori du uddeler pointene, tak :)

Snowball / CoAdmin