Avatar billede oprah Nybegynder
31. oktober 2006 - 15:53 Der er 8 kommentarer

modellering hjælp søges.

Jeg ved ikke om dette er den rigtige kategori til mit spørgsmål, men håber alligevel, at I kan hjælpe.
Jeg søger en som har rimelig forstand på modellering og animation i 3d max. Du skal være fra Århus eller omegn, og skal kunne hjælpe i 10-15 timer. Instruktør løn gives.
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. november 2006 - 16:45 #1
Prøv på www.3dmaxer.dk der sidder en del fra Århus også af de hårde gutter :)
Avatar billede oprah Nybegynder
02. november 2006 - 10:28 #2
Hvad skal jeg gå ind under, når jeg kommer ind på side.
Avatar billede michael-k Nybegynder
02. november 2006 - 23:03 #3
forum og så oprette en en bruger, og så ellers smide den ind under job sektionen. Husk at læse stickyen igennem inden du poster, vi prøver at hæve den generelle standart på danske communitys derinde :)
Avatar billede osborne Nybegynder
26. december 2006 - 12:37 #4
Skal dette spørgsmål så ikke lukkes igen?
Avatar billede osborne Nybegynder
03. februar 2007 - 09:46 #5
Avatar billede zanderk Nybegynder
06. april 2007 - 11:08 #6
prøv på denne side det var der jeg lærte det.
www.3dmaxer.dk/tutorials/spline/spline_surface.asp
Avatar billede osborne Nybegynder
06. april 2007 - 12:39 #7
.. jeg tror det var en instruktør i 3ds max som oprah søgte efter.
Avatar billede osborne Nybegynder
01. september 2007 - 16:06 #8
Fandt du en instruktør?