Avatar billede ubej Nybegynder
31. oktober 2006 - 14:35 Der er 7 kommentarer

Webhotel suspendering

Må et webhotel udbyder susependere ens webhotel, hvis man ikke lige snakker med den pænne tone?
Det drejer sig om århus data som skiftede navn til danskeww og nu w3secure, som nu hedder skovdal.com

Ja de har skiftet mange gange, og jeg har læst de nogle svindler så det har jeg skrevet til dem, det må de da ikke suspendere mit webhotel for eller hvad?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
31. oktober 2006 - 14:48 #1
Hvorofr skulle de dog suspendere dit webhotel.

Mig bekendt kan det kun lade sig göre ved manglende betaling.

mvh
Mads
Avatar billede ubej Nybegynder
31. oktober 2006 - 15:53 #2
det siger det.

Dette er den ene og sidste advarelse, få en anden tone på, eller vi suspenderer dit webhotel.

Sådan noget kan man da ikke skirve?

Må de det?
Avatar billede ubej Nybegynder
31. oktober 2006 - 15:54 #3
Her er den meddelse jeg fik.

"Dette er den eneste advarsel du får. Én gang til du har den tone på, og din konto bliver suspenderet."
Avatar billede ubej Nybegynder
31. oktober 2006 - 15:55 #4
konto er vel det samme som webhotel, så jeg ikke kan bruge det eller noget.
Avatar billede arne_v Ekspert
31. oktober 2006 - 16:45 #5
nu fortaeller du jo ikke hvad du har skrevet til dem ...

men du kan vel altid skifte web hotel - der er jo mildt sagt nok at vaelge imellem
Avatar billede apo Praktikant
31. oktober 2006 - 17:28 #6
ubej > Jeg ved ikke om det de skriver er ulovligt i følge dansk lovgivning, men det er i hvert ikke hverken professionel eller god kommunikation (uanset hvad du end måtte have skrevet til dem).

Som arne_v skriver, kan du jo skifte webhotel hvis du ikke er tilfreds med udbyderens (hostens) håndtering af dig som kunde.
Avatar billede ralph4 Nybegynder
05. november 2006 - 17:00 #7
Butikker må nægte at handle med hvem de vil, bare det ikke er en bestemt gruppe.
Jeg sælger software og har i løbet af de sidste 9 år smidt tre kunder på porten.